مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-18سياسي

مشکلات استان تهران با مطالبه گری از دستگاه های ملی رفع می شود


استاندار تهران با اشاره به شرایط خاص استان تهران و کمبود سرانه ها و زیرساخت ها گفت: مشکلات استان تهران با مطالبه گری از دستگاه های ملی رفع می شود.

- تهران- استاندار تهران با اشاره به شرایط خاص استان تهران و کمبود سرانه ها و زیرساخت ها گفت: مشکلات استان تهران با مطالبه گریاز دستگاه های ملی رفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی، عصر یکشنبه در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران در سال 1400 که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و سایر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان تهران و کمبود سرانه ها و زیرساخت های مختلف باید مطالبه گری از دستگاه های ملی جهت رفع مشکلات استان در دستورکار دستگاه های استانی باشد.

محسنی بندپی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در قانون بودجه 1400 مشخص شده که باید مورد توجه قرار گیرد گفت: قانون بودجه 1400 مسیر جدیدی را باز کرده و باید تبصره های 20 گانه مطالعه دقیق شود و آنچه سهم دستگاه های مختلف می باشد مشخص شود تا قدرت مطالبه گری از مجلس و سازمان بودجه بیشتر شود.

استاندار تهران عنوان داشت: با توجه به نامگذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و تأکیدات ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات استان تهران با مطالبه گری از دستگاه های ملی رفع می شود

مشکلات استان تهران با مطالبه گری از دستگاه های ملی رفع می شود