مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-18سياسي

آل کثیر: تمرکز و دادخواهی مسلمانان منجر به نابودی زودتر اسراییل خواهد شد


دبیر گنگره بین المللی قدس گفت، پس از پیروزی ها و فتح های پیاپی و همچنین آشکار شدن هرچه بیشتر مشت آهنین محور مقاومت؛ نظام سلطه جهانی و صهیونیسم به سلاح رسانه و تشویش افکار عمومی رو آورده و در پی آن است که از عنصر تزویر رسانه به نفع خود و تحت فشار قرار دادن .

- دبیر گنگره بین المللی قدس گفت، پس از پیروزی ها و فتح های پیاپی و همچنین آشکار شدن هرچه بیشتر مشت آهنین محور مقاومت؛ نظام سلطه جهانی و صهیونیسم به سلاح رسانه و تشویش افکار عمومی رو آورده و در پی آن است که از عنصر تزویر رسانه به نفع خود و تحت فشار قرار دادن محور مقاومت استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی آل کثیر دبیر گنگره بین المللی قدس با بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر محور مقاومت و جبهه حق و باطل مشخص شده و درست است که اتفاقاتی در یمن و سوریه در جریان است، اما بهانه اصلی قدس است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسلمانان جهان روی قدس تمرکز کنند، این تمرکز و دادخواهی آنها منجر به نابودی زودتر اسراییل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مظلومیت مردم یمن، سوریه و فلسطین در یک راستا و محور است و سلاح شاعر هنر اوست و او می تواند با هنری که در این زمینه ارائه می دهد، در مقابله با خط تزویر رسانه ای برخیزد و کمک رسان مردم مظلوم در سراسر جهان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل کثیر: تمرکز و دادخواهی مسلمانان منجر به نابودی زودتر اسراییل خواهد شد

آل کثیر: تمرکز و دادخواهی مسلمانان منجر به نابودی زودتر اسراییل خواهد شد