مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-18اقتصادي

برخورد جدی تعزیرات حکومتی با تخلفات واحدهای صنفی در ماه رمضان


مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: این نهاد در قالب طرح نظارتی خود در ماه مبارک رمضان، با تخلفات واحدهای صنفی برخورد جدی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید القاصی مهر در سخنانی بر تبریک ماه مبارک رمضان و تاکید فراوان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراکز فروش و خدمات رسان در راستای حفظ سلامتی مراجعه کنندگان و مصرف کنندگان اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه رمضان به مدت یک ماه و از 15 فروردین ماه آغاز و تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در این طرح گشت های شعب سیار تعزیرات در مرکز استان و دیگر شهرستان های تابعه در معیت دیگر دستگاه های نظارتی و مرتبط به صورت مستمر و مداوم در دو نوبت صبح و عصر مراکز فروش و عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مصرف کنندگان از جمله مواد پروتیینی، لبنیات، گوشت و مرغ، خرما و شکر و شیرینی و… را رصد و از آنها بازرسی به عمل می آورند و با متخلفین اقتصادی برخورد قاطع، فوری و جدی می شود و در همان محل تخلف برخورد و در صورت لزوم توسط قاضی تعزیرات رأی صادر خواهد شد.

القاصی مهر تاکید کرد: در این ماه مبارک و الهی، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل گران فروشی، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت و حتی رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی اصناف، مراتب را با تماس با سامانه 135 تعزیرات یا 124 سازمان صمت طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی تعزیرات حکومتی با تخلفات واحدهای صنفی در ماه رمضان

برخورد جدی تعزیرات حکومتی با تخلفات واحدهای صنفی در ماه رمضان