مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-18اقتصادي

افزایش مصرف فرآورده های نفتی در زنجان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان از افزایش مصرف فرآورده های نفتی در زنجان خبر داد و گفت: میزان مصرف بنزین در نوروز 93 درصد افزایش یافته است.

- حمید حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آمار افزایشی مصرف انواع فرآورده های نفتی در استان خبر داد و اظهار کرد: میزان مصرف فرآورده های نفتی عرضه شده در جایگاه های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته و فرآورده بنزین 93 درصد، نفتگاز 33 درصد و گاز طبیعی (CNG) 57 درصد را شامل می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان با اشاره به بازدید از مجاری عرضه سوخت گفت: از بیستم اسفند ماه 99 تا 15 فروردین سال جدید طرح نظارت نوروزی بر مجاری عرضه سوخت به منظور کنترل و نظارت بر فروش و توزیع فرآورده بنزین و نفتگاز طی150 بازدید از جایگاه های پر تردد و در مسیر محور های مواصلاتی و مسافر پذیر اجرا شد.

وی افزود: به همین صورت تعداد 5 هزار و 450 بازدید از مجاری عرضه سوخت و 2 هزار و 200 بازدید از مصرف کنندگان عمده و جزء در طول سال 1399 برای کنترل کمی و کیفی و عملیات فروش ومصرف فراورده های نفتی توسط کارشناسان و نمایندگان واحدهای مهندسی، بازرگانی، نواحی 3 گانه، بازرسی، HSE ، CNG و سرویس های صنعتی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف فرآورده های نفتی در زنجان

افزایش مصرف فرآورده های نفتی در زنجان