مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-18سياسي

دردسرهایی از جنس «دراکولا»


انتقاد اخیر از برخی صحنه های «دراکولا»، مهران مدیری و دیگر عوامل این سریال را با چالشی جدید مواجه کرده است؛ جریانی که با ارسال یک نامه انتقادی از دو هفته قبل آغاز و حالا متن آن رسانه ای شده است.

- انتقاد اخیر از برخی صحنه های دراکولا ، مهران مدیری و دیگر عوامل این سریال را با چالشی جدید مواجه کرده است؛ جریانی که با ارسال یک نامه انتقادی از دو هفته قبل آغاز و حالا متن آن رسانه ای شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نامه، نماینده ارشاد با استناد به بندهایی از قانون ساماندهی مد و لباس، خواهان حذف برخی صحنه های تولید یا پخش شده از سریال دراکولا شده و آن ها را مغایر با دستورالعمل شاخص های لباس دانسته است.

این درخواست طی نامه ای به ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) پیگیری شده است؛ چراکه در حال حاضر مسوولیت صدور مجوز انتشار به تولیدات شبکه نمایش خانگی، به این سازمان و کارگزاری های آن واگذار شده است.

جریان از این قرار است که مرضیه شفاپور ـ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ارشاد ـ در نامه ای خطاب به امامیان، رییس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، نسبت به برخی سکانس های سریال دراکولا اعتراض کرده و خواهان حذف آنها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهایی از جنس «دراکولا»

دردسرهایی از جنس «دراکولا»