مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-18بين الملل

پیشنهاد اروپایی به فلسطین؛ گشودن کنسولگری ها در قدس به عنوان مراکز رای گیری


یک منبع سیاسی مطلع فاش کرد، رهبری سیاسی فلسطین پیشنهادات عدیده ای را از سوی کشورهای غربی به منظور اجتناب از مانع تراشی رژیم صهیونیستی در خصوص برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی دریافت کرده اند.

- پیشنهاد اروپایی به فلسطین؛ گشودن کنسولگری ها در قدس به عنوان مراکز رای گیری یک منبع سیاسی مطلع فاش کرد، رهبری سیاسی فلسطین پیشنهادات عدیده ای را از سوی کشورهای غربی به منظور اجتناب از مانع تراشی رژیم صهیونیستی در خصوص برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی به نقل از یک منبع سیاسی مطلع نوشت: پیشنهادات کشورهای غربی حقوق فلسطینی ها در این شهر اشغالی را نادیده می گیرد، در حالی که این شهر یکی از مناطق تحت اشغال از سال 1967 است و ممکن است رژیم صهیونیستی در آینده گام هایی در جهت الحاق شهر به اراضی اشغالی مورد نظرش بردارد.

در سایه تماس هایی که رهبری فلسطین با کمیته چهارجانبه صلح و طرف های تاثیرگذار در اتحادیه اروپا از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس داشته مبنی بر این که نزد اسراییل مداخله رسمی کنند تا دولت تل آویو را از مانع تراشی در مسیر برگزاری انتخابات و نامزد شدن افرادی از این شهر اشغالی بازدارند، اما در مرحله اخیر پیشنهادات جایگزین عدیده ای از سوی این طرف ها ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اروپایی به فلسطین؛ گشودن کنسولگری ها در قدس به عنوان مراکز رای گیری

پیشنهاد اروپایی به فلسطین؛ گشودن کنسولگری ها در قدس به عنوان مراکز رای گیری