مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-18سياسي

خراسان رضوی بیش از 3000 شهید ارتشی دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: جانفشانی بیش از سه هزار و 885 شهید ارتش دیار امام مهربانی ها در دفاع از اسلام و انقلاب ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین معصومی به مناسبت 29 اسفند روز ارتش بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، ارتش مقتدر ایران اسلامی حماسی ترین صحنه های جانفشانی را با نهادن جان خویش در کف اخلاص خلق کردند و با تداوم در این راه همراه با دیگر نیروهای مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی با پیروی از رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام قوا و توان، نقش و رسالت خود را ایفا می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی گفت: ارتش در جمهوری اسلامی ایران یادآور ایمان و اعتقاد راسخ، انضباط، حرکت در چارچوب قانون و منافع و مصالح ملی است و وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و همچنین حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و ایمانی ایران اسلامی را به شایستگی بر دوش دارد.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی 17 هزار و 311 شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد 3885 شهید متعلق به نیروی ارتش در استان است و جانفشانی بیش از سه هزار و 885 شهید ارتش دیار اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی بیش از 3000 شهید ارتشی دارد

خراسان رضوی بیش از 3000 شهید ارتشی دارد