مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-18سياسي

کاظمی: بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها باید بر اساس مر قانون باشد


رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: تمام بخش های هیئت نظارت باید به درستی به وظایف خود عمل کرده و مر قانون را در بررسی صلاحیت های کاندیداها سرلوحه کار خود قرار دهند.

- رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: تمام بخش های هیئت نظارت باید به درستی به وظایف خود عمل کرده و مر قانون را در بررسی صلاحیت های کاندیداها سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حمیدرضا کاظمی در حاشیه نشست مشترک هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و هیات های عالی نظارت استان ها با حضور در جمع خبرنگاران، بیان کرد: با توجه به اینکه هیئت های نظارت کارشان رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستا می باشد و اکنون کار هیات های اجرایی به پایان رسیده جلسه ای با حضور نمایندگان هیئت های عالی استان ها تشکیل شد.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس قانون هیئت های اجرایی نظارت تا 21 فروردین فرصت رسیدگی به صلاحیت کاندیداها را داشتند و از 21 فروردین به بعد هیئت نظارت شهرستان ها 14 روز فرصت دارند صلاحیت کاندیداها را بررسی کنند و پس از ابلاغ به فرمانداری کاندیداها 4 روز فرصت اعتراض دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها باید بر اساس مر قانون باشد

کاظمی: بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها باید بر اساس مر قانون باشد