مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-18سياسي

پیگیری قضایی درباره مستندجنجالی «آقا مرتضی»


بنیاد روایت فتح با انتشار بیانیه ای تاکید کرد برای ساخت برنامه «آقا مرتضی» که از شبکه سه پخش شد، از آرشیو محرمانه این موسسه فرهنگی استفاده شده است که این ماجرا از طریق حقوقی و قضایی دنبال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، پس از پخش برنامه آقا مرتضی که از تولیدات سازمان اوج است و روی آنتن شبکه سه رفت، بسیاری از هنرمندان، پژوهشگران و خانواده مرتضی آوینی، به سواستفاده از راش های آرشیوی که در اختیار بنیاد فرهنگی روایت فتح بوده است، اعتراض کردند.

پیرو این اعتراض، بنیاد فرهنگی روایت فتح، بیانیه ای را منتشر کرده است.

در این بیانیه تایید شده است نیمی از آثار و گفتار به کار رفته در برنامه آقا مرتضی ، از آرشیو محرمانه این بنیاد خارج شده است که این امر، از طریق پیگیری های حقوقی پیگیری خواهد شد.

در این بیانیه تاکید شده است این آرشیو در زمان مدیریت مسئول سازمان اوج بر بنیاد فرهنگی روایت فتح در اختیار سازندگان آقا مرتضی قرار داده شده است.

متن کامل بنیاد روایت فتح به شرح زیر است: اتفاقات پیش آمده پس از پخش سریال مستند آقا مرتضی به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج و واکنش های خانواده شهید سیدمرتضی آوینی و یاران ایشان در جهت نقد و یا تأیید نوع و محتوای روایت این سریال مستند و اعلام اعتراضی کارگردانان، هنرمندان و مصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری قضایی درباره مستندجنجالی «آقا مرتضی»

پیگیری قضایی درباره مستندجنجالی «آقا مرتضی»