مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-18سياسي

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز انتخاب شدند


برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز در 4 بخش در رادیو، تلویزیون، مطبوعات و محتوای منتشر شده در فضای مجازی انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر هیات داوران متشکل از متخصصان حوزه علوم شناختی و صاحبنظران علوم رسانه، تلاشگران منتخب در رسانه ها را بواسطه اهتمام در امر ترویج علم بویژه آگاه سازی عموم مردم از ساختار و عملکردهای مغز در نخستین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز انتخاب و معرفی کردند.

برگزیدگان در این جشنواره با توجه به شاخص های کیفیت علمی، فراگیری و خلاقیت در ارائه شکل و محتوای مطالب و گزارش ها در شبکه های رادیویی، تلویزیونی، روزنامه و فصای مجازی برگزیده و انتخاب شدند.

این جشنواره با هدف ارزیابی، معرفی و تقدیر از فعالیت های ترویجی درحوزه علوم شناختی توسط دست اندرکاران فعال در رسانه ها خبری و شبکه های مجازی در هفته جهانی آگاهی از مغز، با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی اسفندماه سال گذشته برگزار شد.

جشنواره رسانه و آگاهی از مغز در 4 بخش محتوای منتشر شده در رادیو، تلویزیون، مطبوعات و محتوای منتشر شده در فضای مجازی (پادکست، ویدئوکست و وبلاگ) مورد ارزیابی قرار گرفت.

فعالان رسانه ای محتوای متناسب با موضوع علوم شناختی و مغز را پس از تولید در طول هفته آگاهی از مغز (از 9 تا 15 اسفند 1399) از رسانه متبوع خود من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز انتخاب شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز انتخاب شدند