مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-18اقتصادي

بعضی از دستگاههای ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی کرونا میدانند


استاندار تهران با اشاره به همکاری مناسب اصناف و دستگاه های استانی و مردم با مصوبات کرونا گفت: بعضی از دستگاههای ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به اینکه هیچ واحد تولیدی در استان تهران در سال 99 تعطیل نشده است اظهار داشت: این اقدام بسیار قابل توجهی می باشد.

محسنی بندپی با بیان اینکه 322 طرح راکد طی سال 99 احیا شده و در جذب سرمایه گذاری نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است گفت: نرخ بیکاری در سال 99 در استان تهران 2.

55 درصد کاهش یافته است که با توجه به شرایط خاص استان نشان دهنده علاقه، همدلی و تشریک مساعی جهت توسعه اقتصادی استان دارد که در سال 1400 نیز باید تداوم پیدا کند و در همین راستا نیز 96 هزار شغل تعهد استان تهران بود که با ایجاد 119 هزار شغل 124 درصد اشتغالزایی در استان محقق شد و در زمینه مجوزهای صادر شده و تخصیص اعتبارات در حوزه اشتغال نیز اقدامات مؤثری صورت گرفت و سازمان های مالیاتی، تأمین اجتماعی و بانک های استان اقدامات قابل توجهی داشتند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه طرح سرباز کارآفرینی اقدام اثرگذاری بوده است عنوان داشت: سربازان نیروی جوان با انگیزه کار هستند و کشور نیز نیازمند نیروی کار ماهر می باشد و از فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی از دستگاههای ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی کرونا میدانند

بعضی از دستگاههای ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی کرونا میدانند