مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-18اقتصادي

نقش حمل و نقل عمومی در دوران پساکرونا بیش از پیش خواهد بود


فرماندار تبریز با بیان این که در دوران پساکرونا نقش حمل و نقل عمومی بیش از پیش خواهد بود، افزود: حمل و نقل آسان، ایمن، ارزان و به روز از شاخصه های مهم شهرهای توسعه یافته است و خوشحالیم که تبریز در این راستا گام بر می دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با بیان این که در دوران پساکرونا نقش حمل و نقل عمومی بیش از پیش خواهد بود، افزود: حمل و نقل آسان، ایمن، ارزان و به روز از شاخصه های مهم شهرهای توسعه یافته است و خوشحالیم که تبریز در این راستا گام بر می دارد.

بهروز مهدوی ظهر روز یکشنبه، در آیین بهره برداری از 100دستگاه اتوبوس، اظهار کرد: این که شهرداری تبریز در این شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی، توانسته است 100دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کند، اقدامی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سهم 50درصدی دولت در تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکید کرد: با تمامی مشکلات مالی و اقتصادی که دولت با آن دست و پنجه نرم می کند، ما سعی می کنیم سهم خود از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را پرداخت کنیم.

امروز در مراسمی 100دستگاه اتوبوس صفرکیلومتر و بازسازی شده با حضور شهردار، فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با اعتبار 700میلیاردریال به بهره برداری رسید و تقدیم شهروندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حمل و نقل عمومی در دوران پساکرونا بیش از پیش خواهد بود

نقش حمل و نقل عمومی در دوران پساکرونا بیش از پیش خواهد بود