مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-18سياسي

رییس سازمان زندان ها کنار زندانیان ندامتگاه فردیس کرج افطار کرد


رییس سازمان زندان های کشور به همراه برخی از مسئولان این سازمان در چهارمین روز از ماه مبارک ‏رمضان با حضور در زندان فردیس استان البرز، پس از اقامه نماز جماعت در جمع مددجویان افطار ‏کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان های کشور با حضور در جمع مددجویان زندان فردیس گفت: ‏زمزمه این روزها و شب ها در ماه مبارک رمضان خلاصی ماست، اما نه خلاصی از زندان بلکه رهایی واقعی که همانا خلاصی از آتش جهنم است و امیدوارم که به برکت این شب ها و روزهای ‏عزیز زمینه خلاصی شما از زندان نیز فراهم شود.

‏ حاج محمدی با تشبیه زندان به کوچه بن بست خطاب به مددجویان گفت: شما به دلایل ‏مختلفی به زندان افتاده اید، شاید کسی آگاهانه این مسیر را انتخاب ‏کرده و شاید کسی اغفال شده باشد و به تصور اینکه این مسیر، راه سعادت اوست به این راه آمده، در هر صورت هیچکدام از ما نمی پذیریم و نمی پسندیم که پس از بازگشت از این کوچه بن بست، دوباره وارد این مسیر شوید.

‏ رییس سازمان زندان با اشاره به انتخاب های درست در مسیر زندگی تصریح کرد: وظیفه ما است که به شما کمک کنیم و البته راه درست را به شما نشان دهیم تا دوباره این مسیر را انتخاب نکنید، اما در انتها این شما هستید که باید انتخاب کنید و اجباری نیست، چرا که انتخاب با شماست و امیدواریم ‏تا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها کنار زندانیان ندامتگاه فردیس کرج افطار کرد

رییس سازمان زندان ها کنار زندانیان ندامتگاه فردیس کرج افطار کرد