مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-18پزشكي

دستورالعمل جدید درباره ضدعفونی کردن سطوح در دوران همه گیری


مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا اعلام کرد: در بیشتر محیط ها و شرایطی که احتمال آلوده شدن به کروناویروس وجود ندارد، تمیز کردن سطوح تنها با آب و صابون کافیست.

- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا اعلام کرد: در بیشتر محیط ها و شرایطی که احتمال آلوده شدن به کروناویروس وجود ندارد، تمیز کردن سطوح تنها با آب و صابون کافیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا با اشاره به دستورالعمل پاکسازی و ضد عفونی کردن هر روزه وسایل و سطوح در مطلبی تازه منتشر کرد: در بیشتر محیط ها و شرایطی که قرار گرفتن در معرض کروناویروس قطعی نیست، تمیز کردن با آب و صابون به جای استفاده از اسپری های ضد عفونی کننده کافیست.

بنابر اعلام این مرکز، تمیز کردن معمول که حداقل یک بار در روز با صابون یا مواد شوینده انجام می شود، می تواند به طور قابل توجهی میزان ویروس را در سطوح کاهش دهد.

همچنین ضد عفونی کردن فقط در مدارس و منازلی که مورد مشکوک یا تایید شده ابتلا به کووید-19 طی 24 ساعت گذشته وجود داشته است، توصیه می شود.

این دستورالعمل مکمل توصیه های اخیر کارشناسان بهداشت و متخصصان پزشکی است که توصیه کرده اند احتمال انتقال یا آلوده شدن با ویروس تنفسی از طریق سطوح در مقایسه با تماس مستقیم با فرد آلوده و ترشحات تنفسی یا انتقال از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل جدید درباره ضدعفونی کردن سطوح در دوران همه گیری

دستورالعمل جدید درباره ضدعفونی کردن سطوح در دوران همه گیری