مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-18سياسي

رشد افسارگسیخته تورم و سقوط ارزش پول ملی بزرگترین مانع تولید است


نماینده ایرانشهر در مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: رشد افسارگسیخته تورم و سقوط ارزش پول ملی بزرگترین مانع تولید در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 فروردین) مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: مجلس در اولین روزهای کاری خود برای حل مشکلات کشور و حوزه انتخابیه و همچنین حفظ اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان ستودنی است؛ حضور قالیباف و همچنین قاضی زاده هاشمی نایب رییس در حوزه های انتخابیه بسیار تحسین برانگیز بود.

وی خطاب به رییس مجلس افزود: با توجه به پیگیری های فراوان در حوزه های مختلف متأسفانه وزرا گویا راهکارهای جدی برای حل مشکلات مردم ندارند.

   وی خطاب به وزیر ارتباطات تصریح کرد: از سفرتان به استان سیستان و بلوچستان قدردانی می شود، قول های فراوانی که داده بودید تا پایان اردیبهشت مشکل اینترنت در تمامی روستاها حل خواهد شد، شمارش معکوس شروع شده است، امیدواریم به قولتان عمل کنید.

درخشان خطاب به رییس جمهور یادآور شد: رشد افسارگسیخته تورم و سقوط ارزش پول ملی بزرگترین مانع تولید در کشور است و بدون ساماندهی این دو مولفه مهم نمی توان تولید را ساماندهی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد افسارگسیخته تورم و سقوط ارزش پول ملی بزرگترین مانع تولید است

رشد افسارگسیخته تورم و سقوط ارزش پول ملی بزرگترین مانع تولید است