مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-18اقتصادي

پلمب 78 واحد صنفی متخلف کرونایی در شهرستان اهر


فرماندار شهرستان اهر از پلمب 78 واحد صنفی متخلف کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اهر 30 درصد کاهش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در شهرستان اهر 6752 نفر اعلام کرد، گفت: 805 نفر از آمار مبتلایان مربوط به فروردین ماه بوده که معادل 12 درصد کل موارد مثبت است.

فرماندار شهرستان اهر با ذکر این که هفته ی گذشته 3400 تست کرونا گرفته شده است، ابراز داشت: از این تعداد حدود 30 درصد کرونا مثبت بودند.

خدابخش بابیان این که حدود 40 هزار تست کرونا اخذ شده است، یادآور شد: اگر اختیار تام داشته باشم ریشه کرونا را می خشکانم و از طرفی تعطیلی اصناف و باز بودن بانک ها سنخیتی باهم ندارند در حالی که باید در کنار اصناف؛ بانک ها نیز تعطیل شوند.

انتقاد از عدم تمکین نمایشگاه های اتومبیل به محدودیت های کرونایی وی از 1239 مورد بازرسی از اصناف در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در اهر خبر داد، گفت: در نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی 557 واحد صنفی اخطار گرفتند و 78 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند.

فرماندار شهرستان اهر با انتقاد از عدم تمکین نمایشگاه های اتومبیل به محدودیت های کرونایی در شهرستان اهر ابراز داشت: به دلیل بی توجهی صنوف نمایشگاه های اتومبیل به محدودیت های کرونایی؛ رییس اتحادیه نمایشگاه های اتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 78 واحد صنفی متخلف کرونایی در شهرستان اهر

پلمب 78 واحد صنفی متخلف کرونایی در شهرستان اهر