مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-18اجتماعي

اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسبت ماه مبارک رمضان در ایلام


مدیرکل بهزیستی استان ایلام از اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسبت ماه مبارک رمضان در ایلام خبر داد.

- زهرا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این پویش با هدف کمک به مددجویان زیر پوشش با محوریت همدلی مردم، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی با رعایت کرامت انسانی تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این پویش با هدف پرداخت کمک هزینه معیشتی، تهیه و توزیع اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و سایر موارد برای کمک به مددجویان زیر پوشش از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه با موسسه های خیریه فعال استان هماهنگی لازم صورت گرفته تا برای جذب کمک از افراد خیر و نیکوکار در اجرای این پویش رایزنی لازم را انجام دهند.

مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره کارت 3670_9405_9570_6367 و یا شماره شبا 720100004167034541750832 IR به نام حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز کنند.

به گفته وی، همچنین تمامی موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی و همچنین ادارات بهزیستی شهرستان های سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در اجرای این پوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسبت ماه مبارک رمضان در ایلام

اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسبت ماه مبارک رمضان در ایلام