مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-18حوادث

کشف 33 قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام


فرمانده انتظامی ایلام از کشف 33 قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام در اجرای طرح رعد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و نگرانی های مهم هم استانی های عزیز، وجود سلاح های غیرمجاز است که نیروی انتظامی در این خصوص اقدامات خوب و برجسته ای را برای مقابله با دارندگان سلاح غیر مجاز، در سال گذشته و امسال داشته است و در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در 72 ساعت گذشته ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس، تعداد 33 قبضه سلاح کشف، 96 دستگاه خودرو سواری متخلف توقیف و 24 سارق دستگیر شده است.

وی به کشف 120 سلاح جنگی و شکاری از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: پلیس استان با افزایش تیم های گشتی با اشراف اطلاعاتی و در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون 92 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 28 سلاح جنگی و 37 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرده اند.

وی با بیان اینکه این طرح در روزهای آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: در اجرای این طرح، 94 نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 33 قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام

کشف 33 قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام