مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-18سياسي

پراکندگی و کمبود اطلاعات از مشکلات نویسندگی در حوزه دفاع مقدس


ثبت زندگی نامه رزمندگان و تاریخ دفاع مقدس باعث می شود یک سند برای نسل های بعدی وجود داشته باشد.

- ایسنا/زنجان نویسنده کتاب قربانت ایرج گفت: ثبت زندگی نامه رزمندگان و تاریخ دفاع مقدس باعث می شود یک سند برای نسل های بعدی وجود داشته باشد.

فرزاد بیات موحد در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با نویسندگی در حوزه دفاع مقدس و اهداف آن، اظهار کرد: نویسندگی در حوزه تاریخ دفاع مقدس و زندگی رزمندگان باعث می شود تا یک سند و الگویی برای آینده و نسل های بعدی وجود داشته باشد.

وی افزود: سوژه های مربوط به دفاع مقدس علاوه بر اینکه سوژه های مناسبی برای داستان و رمان نویسی هستند، پیش زمینه برای کارهای دیگری نیز مانند فیلم و تئاتر هستند.

این نویسنده با بیان اینکه کتاب قربانت ایرج در رابطه با زندگی نامه شهید ایرج بیات موحد است و با توجه به نسبت خویشی با ایشان یک آشنایی ذهنی نیز داشتم و حدود یک سال طول کشید تا این کتاب را کامل کردم، تصریح کرد: ایرج بیات موحد متولد زنجان بود و دیپلم خود را از دبیرستان پهلوی دریافت کرد، سپس در دانشگاه شریف فعلی لیسانس خود را در رشته برق گرفت و بعد با بورسیه شرکت فیلیپس هلند کارشناسی ارشد خود را در رشته الکترونیک به پایان برد، وی پژوهشگر مرکز تحقیقات مخابرات بود که در دی ماه 1359 در عملیات نصر در هویزه جاودانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراکندگی و کمبود اطلاعات از مشکلات نویسندگی در حوزه دفاع مقدس

پراکندگی و کمبود اطلاعات از مشکلات نویسندگی در حوزه دفاع مقدس