مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-18دانش

آموزش نرم افزار مندلی دسکتاپ


انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم، ماشین های صنایع غذایی و مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه شهرکرد جلسه آموزش نرم افزار مندلی دسکتاپ (Mendeley Desktop) را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم، ماشین های صنایع غذایی و مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه شهرکرد جلسه آموزش نرم افزار مندلی دسکتاپ (Mendeley Desktop) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم، ماشین های صنایع غذایی و مکانیزاسیون کشاورزی وزارت علوم و با تدریس اشکان فارسی ـ محقق - 29 فروردین ساعت 18 برگزار می شود.

علاقه مندان تا 28 فروردین فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @sku_mbe پیام دهند و یا برای اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی SKU_MB مراجعه کنند.

با افزایش و گسترش علم و تکنولوژی، روزانه مقالات و تحقیقات علمی بسیاری تهیه و تولید می شود این افزایش میزان مقالات باعث ایجاد سردرگمی در مدیریت و استناد به آن ها برای دانشجویان و محققان شده است.

برای حل این مشکل نرم افزارهای مدیریت مراجع با قابلیت ساخت کتابخانه ای از مقالات و تحقیقات، دسته بندی آنها و قابلیت استناد به آن ها ایجاد شده است که تمامی این امکانات را به برای نویسندگان و محققان فراهم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نرم افزار مندلی دسکتاپ

آموزش نرم افزار مندلی دسکتاپ