مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-18سياسي

اهتمام دولت به بخش سلامت در سال های پس از انقلاب بی نظیر بوده است


رییس جمهور با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت ها در نظام سلامت یکی از اساسی ترین و ماندگارترین سرمایه گذاری ها برای جامعه محسوب می شود، گفت: میزان اهتمام این دولت به بخش سلامت، - در سال های پس از انقلاب، بی نظیر بوده است.

در نتیجه این اقدامات است که سهم پرداخت مردم در حوزه سلامت به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دویست و هجدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از روند تکمیل پروژه های بیمارستانی ارائه کرد و تامین منابع ارزی و ریالی برای تجهیز 13 هزار تخت بیمارستانی جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش ارائه شده در دولت های یازدهم و دوازدهم، با هدف توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان به ویژه در مناطق محروم و برای رسیدن به استانداردهای بین المللی اقداماتی انجام شده که ساخت، توسعه و بهره برداری از یک هزار و 711 پروژه بیمارستانی و اجرای طرح تحول نظام سلامت به ظرفیت 41 هزار تخت جدید از آن جمله است.

در حالی که تعداد کل تخت های بیمارستانی کشور پیش از آغاز فعالیت دولت یازدهم، 96 هزار تخت بوده، در فاصله سال های 92 تا 99، علاوه بر بازسازی کامل بیش از 40 هزار تخت بیمارستانی،41 هزار تخت به این تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت به بخش سلامت در سال های پس از انقلاب بی نظیر بوده است

اهتمام دولت به بخش سلامت در سال های پس از انقلاب بی نظیر بوده است