مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-18اجتماعي

شعار روز زمین پاک اعلام شد


«احیای زمین، افزایش بهره وری برای توسعه پایدار» به عنوان شعار روز جهانی زمین پاک از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای سال 1400 مشخص شده است.

- احیای زمین، افزایش بهره وری برای توسعه پایدار به عنوان شعار روز جهانی زمین پاک از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای سال 1400 مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیطزیست، روز جهانی زمین پاک فرصتی مغتنم است برای ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زیست بوم و زیستگاهی که در آن زندگی بشری به رشد و بالندگی خواهد رسید و توجه به آن نقش انکارناپذیری را در نهادینه ساختن باور و اراده انسان برای داشتن و حفظ محیطی سالم دارد.

روز زمین پاک یک روز نیست بلکه یک جنبش محیط زیستی است.

امسال نیز مانند هر سال در ایران همراه با سراسر دنیا این روز گرامی داشته می شود تا همگان از اهمیت زمین و موهبت های آن و گام هایی که می توانند برای حفظ آن بردارند، آگاه شوند.

در سال 1970 در پاسخ به بحران محیط زیست، روز 22 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت و هر چهار سال یک بار سوم اردیبهشت ماه، به عنوان روز زمین پاک انتخاب شد؛ روزی برای ارتقای آگاهی و آموزش در مورد مسائل زیست محیطی و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار روز زمین پاک اعلام شد

شعار روز زمین پاک اعلام شد