مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-18بين الملل

سفیر اوکراین: آلمان باید عضویت ما در ناتو را تسهیل کند


سفیر اوکراین در آلمان گفت، برلین باید در تشویق پیوستن سریع اوکراین به ناتو در بحبوحه افزایش تنش ها در درگیری های دونباس فعال باشد.

- سفیر اوکراین در آلمان گفت، برلین باید در تشویق پیوستن سریع اوکراین به ناتو در بحبوحه افزایش تنش ها در درگیری های دونباس فعال باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آندری ملنیک، سفیر اوکراین در آلمان در گفتگویی با روزنامه ولت آم سونتاگ آلمان گفت: آلمان، به عنوان کشوری که مسئولیت تاریخی ویژه ای را در قبال جنایات نازی ها علیه مردم اوکراین بر عهده دارد، باید نقش کلیدی را برای اوکراین به منظور تبدیل شدن به یکی از اعضای ناتو ایفا کند و این اقدام باید بدون اما و اگر و هر چه سریعتر صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه پیوستن اوکراین به ائتلاف نظامی ناتو از یک جنگ تمام عیار جدید در اروپا جلوگیری می کند، همچنین مدعی شد که این اقدامی تحریک آمیز نیست بلکه یک دوش آب سرد برای مسکو محسوب می شود.

پیشتر، سفیر اوکراین در آلمان گفته بود که در صورت پیوستن اوکراین به ناتو، کشورش باید احتمال دستیابی به موقعیت اتمی را بررسی کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر گفته بود که عضویت فرضی اوکراین در ناتو به تنشی تمام عیار در جمهوری های دونتسک و لوهانسک در جنوب شرق این کشور منجر شده و تاثیراتی جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر اوکراین: آلمان باید عضویت ما در ناتو را تسهیل کند

سفیر اوکراین: آلمان باید عضویت ما در ناتو را تسهیل کند