مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-18سياسي

تشکیل کارگروه آینده پژوهی در دانشگاه تربیت مدرس/ پردیس های هفت گانه مشخص شدند


رییس دانشگاه تربیت مدرس از تشکیل کارگروه آینده پژوهی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، نشست شورای دانشگاه با حضور رییس، معاونان و رؤسای دانشکده ها به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: امسال سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است و تولید دانش، فناوری، نیروی متخصص و سرمایه های مادی و معنوی از جمله مواردی است که دانشگاه می تواند در آنها ایفای نقش نماید؛ مواردی که در سال های گذشته مطرح بود مانند جهش تولید و رشد تولیدات در زمینه صنعت، کشاورزی، علم و دانش، هنر و …، همچنان استمرار داشته و ان شالله موانع موجود برطرف گردد و دانشگاه نیز بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های کلان دانشگاه از جمله تدوین بودجه تفصیلی دانشگاه از سوی معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و نیز تغییر ساختار جدید دانشگاه و انتصاب مدیریت های جدید و تکمیل شرح وظایف و روال های هر واحد و معاونت مطالبی عنوان کرد.

وی همچنین به مشخص شدن پردیس های هفت گانه دانشگاه اشاره کرد و گفت: پردیس های هفت گانه دانشگاه مشخص و احکام مسئولان این پردیس ها صادر شد و طی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه آینده پژوهی در دانشگاه تربیت مدرس/ پردیس های هفت گانه مشخص شدند

تشکیل کارگروه آینده پژوهی در دانشگاه تربیت مدرس/ پردیس های هفت گانه مشخص شدند