مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-18سياسي

صدا فقط صدا نیست


اوجش در اتاق فائزه بود وقتی یکی از روزنامه نگاران دختر مرحوم هاشمی را برای پاسخ به سوالات حاضرین در شبکه اجتماعی کلاب هاوس دعوت کرد و نزدیک به بیست و چهار هزار نفر گوش دادند و برخی هم گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلاس، زهرا ، برخی از فعالان سیاسی، هنرمندان و روزنامه نگاران بخاطر بحث ها و حرف هایی که می زنند موجب شده تا اشتیاق مردم برای عضویت در کلاب هاوس زیاد شود که اگر الزام دعوتنامه نبود شاید شبکه ایی فراگیر در ایران می شد.

یکی از دلایلی که برخی افراد در کلاب هاوس راحت و گاهی بدون رعایت حد و حدود حرف می زنند نداشتن امکان ضبط و ثبت است ولی این دلیلی بر این نیست که من مسئول، نخبه و فعال بیایم و حرفی بزنم که فضا را متشنج کنم.

اینجا فضای مجازیست فضایی که اثرگذار در فضای حقیقی است و حالا که فضای باز گفت و گو ایجاد شده باید ادب و عقلانیت در آن رعایت شود تا نه فضای مجازی داغ شود و نه تب فضای حقیقی را بالا ببریم.

رکورد زنی تعداد عضویت در اتاق یک روزنامه نگار با فائزه هاشمی نشان داد باید به جریان سازی هایی که توسط این شبکه مجازی می تواند در فضای حقیقی و دیگر شبکه های مجازی ایجاد کند را از یاد نبریم.

اینکه در این فضای مجازی همه افراد هم طیف و مخالف، ایرانی و غیر ایرانی می توانند دور هم حول یک موضوع آزادانه گفت و گو کنند رعایت ادب و مدیریت کلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا فقط صدا نیست

صدا فقط صدا نیست