مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-18اقتصادي

ارمغان کارآفرینی بانوی زرندی از کوچه های روستایی تا استانبول ترکیه


خانم طیبه رحمانی نعیم آبادی یکی از بانوان تحصیلکرده و کار آفرین شهرستان زرند است که پس از ازدواجش ساکن روستا شد، انگیزه تاسیس شرکت تعاونی روستایی زنان را از پاک کردن سبزی توسط زنان روستا شروع کرد و اکنون به فکر ایجاد فروشگاه دائمی محصولات شرکت در استانبول ترکیه است.

- کرمان _خبرگزاری فارس؛ محبوبه سعیدی: در سطح استان کرمان در مجموع  337 شرکت تعاونی  داریم که از این تعداد 210 شرکت در حال حاضر فعال هستند، به این معنی که این شرکت ها در تشکیل کارگاه های کوچک مشاغل خانگی به صورت گروهی و انفرادی و .

دست یافته است.

از تدریس در دانشگاه تا راه اندازی شرکت تعاونی زنان روستایی این کارآفرین نمونه شهرستان زرند و استان کرمان که 38 سال سن و دارای سه فرزند است با مدرک مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی در گفت وگو با خبرنگار فارس از هدف و انگیزه خود سخن به میان آورد و اظهار کرد: من خودم بزرگ شده شهر بودم،  بعد از ازدواج  در روستا ساکن شدم.

زمانی که زندگی خود را در روستا شروع کردم و بیکاری زنان روستایی را دیدم، انگیزه تاسیس شرکت تعاونی روستایی زنان از پاک کردن سبزی توسط زنان روستا شروع شد و تصمیم گرفتم مانند گذشته در روستا تولید را بالا ببرم.

رحمانی عنوان کرد: قبل از تاسیس شرکت تعاونی زنان روستایی سلیمان آباد زرند، استادیار دانشگاه علمی کاربردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمغان کارآفرینی بانوی زرندی از کوچه های روستایی تا استانبول ترکیه

ارمغان کارآفرینی بانوی زرندی از کوچه های روستایی تا استانبول ترکیه