مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-18بين الملل

ژنرال اسراییلی: برنامه هسته ای ایران از بین بردنی نیست


عاموس یادلین چرخش سریع ایران به غنای 60 درصدی اورانیوم را نشانه ای از پراشتباه بودن توافق برجام دانست و تاکید کرد این توافق به هیچ وجه نتوانسته قابلیت های هسته ای ایران را مهار کند.

- عاموس یادلین چرخش سریع ایران به غنای 60 درصدی اورانیوم را نشانه ای از پراشتباه بودن توافق برجام دانست و تاکید کرد این توافق به هیچ وجه نتوانسته قابلیت های هسته ای ایران را مهار کند.

رییس سابق دستگاه اطلاعاتی ارتش اسراییل می گوید به باور او از بین بردن برنامه هسته ای ایران کاری بسیار مشکل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، ژنرال عاموس یادلین رییس سابق اداره اطلاعات ارتش اسراییل در گفتگو با شبکه آمریکایی سی ان بی سی گفت اسراییل نمی تواند همان طور که قابلیت های هسته ای عراق و سوریه را در سال های 1981 و 2007 با یک حمله نظامی از بین برد، قابلیت های هسته ای ایران را نیز با حملات نظامی از میان ببرد.

یادلین که هم اینک یک ژنرال بازنشسته و مدیر اجرایی موسسه مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو است، در زمان حمله به تاسیسات هسته ای اوسیراک عراق در سال 1981 خلبان یکی از 8 جنگنده اف 16 اسراییل بود که به تاسیسات هسته ای عراق حمله کرد و در زمان حمله سال 2007 اسراییل به تاسیسات هسته ای سوریه نیز رییس اداره اطلاعات ارتش اسراییل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال اسراییلی: برنامه هسته ای ایران از بین بردنی نیست

ژنرال اسراییلی: برنامه هسته ای ایران از بین بردنی نیست