مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-18پزشكي

کرونا در میان صفوف طولانی نانوایی ها و آش فروشی ها جا گرفته است!


مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز با گلایه از تشکیل صفوف طولانی در مقابل نانوایی و آش و حلیم فروشی ها گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شاهد تشکیل صف خرید آش، - کرونا در میان صفوف طولانی نانوایی ها و آش فروشی ها جا گرفته است! ایسنا/البرز مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز با گلایه از تشکیل صفوف طولانی در مقابل نانوایی و آش و حلیم فروشی ها گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شاهد تشکیل صف خرید آش، حلیم و نان هستیم که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم این هم عاملی برای شیوع کرونا خواهد شد.

مقصود جعفری نیا روز یکشنبه 29 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا در البرز نگران کننده است، اظهار کرد: تقریبا تمامی تخت های بیمارستانی استان پر است و در هیچ یک از سه پیک قبلی تعداد بیماران به بیش از هزار نفر نرسیده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اگر شیب ابتلا به کرونا در استان به همین تندی باقی بماند، قطعا دچار مشکل می شویم چون ظرفیت تخت ها و توان کادر بهداشت و درمان محدود است.

این مسئول با اشاره به تعطیلی صنوف گروه 2،3 و 4 اضافه کرد: اگر واحدی به محدودیت های اعمال شده توجه نکند، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در میان صفوف طولانی نانوایی ها و آش فروشی ها جا گرفته است!

کرونا در میان صفوف طولانی نانوایی ها و آش فروشی ها جا گرفته است!