مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-18سياسي

به اندازه 10 سال با تغییر کاربری ها مقابله کردیم


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: سال گذشته به اندازه 10 سال ماقبل آن با تغییر کاربری ها مقابله و آنها را به وضع سابق برگرداندیم.

- شهرام کرمی با تاکید بر صیانت از اراضی و حفظ حقوق بیت المال در حوزه های منابع طبیعی، اراضی کشاورزی، مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز و .

، اظهار کرد: در این راستا و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه طی سال گذشته جلسات شورای حفاظت از اراضی و حقوق بیت المال استان به صورت مکرر برگزار شد و اقدامات مهمی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در حوزه مقابله با تغییرکاربری اراضی و باغ ها علاوه بر شناسایی و تشکیل پرونده کیفری برای افرادی که در زمینه زمین خواری اشتهار دارند، طی سال 1399 با صدور 756 مورد دستور موقت، بیش از 151 هکتار از اراضی زراعی استان رفع تصرف شد.

دادستان کرمانشاه بااشاره به رشد چندبرابری اعاده به وضع سابق اراضی تغییر کاربری شده در استان طی سال گذشته، افزود: طی سال گذشته در حالی 151 هکتار از اراضی استان اعاده به وضع سابق شد که در مدت 10 سال ماقبل آن تنها در 625 مورد معادل 164 هکتار از اراضی اعاده شده بود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ حفاظت از اراضی ملی و منابع آبی در جامعه، عنوان کرد: بر این اساس طی سال گذشته دستگاه های ذیربط اقدام به ترویج فرهنگ و اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اندازه 10 سال با تغییر کاربری ها مقابله کردیم

به اندازه 10 سال با تغییر کاربری ها مقابله کردیم