مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-18اقتصادي

تصویب اعتبار 900 میلیارد تومانی علاج بخشی خلیج گرگان


مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: ستاد ملی تالاب ها اعتبار 900 میلیارد تومانی علاج بخشی خلیج گرگان را مصوب کرده و وزارت خانه ها باید این موضوع را در پروژه های خود تعریف کنند.

- محمد رضا کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر از تصویب اعتبار 900 میلیارد تومانی خلیج گرگان در ستاد ملی تالاب ها خبرداد و اظهار کرد: در حال حاضر مکاتبات خود را با وزارت خانه ها را انجام داده ایم تا این ارقام را در مصوبه 1400 خود بگنجانند.

وی افزود: در جلسه تالاب های کشور که به ریاست معاون اول ریاست جمهوری برای علاج بخشی خلیج گرگان و تالاب میانکاله برگزار کردیم، برنامه پنج ساله ای مصوب شد و برای اجرا به وزارت خانه های مربوطه مانند وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و صمت ابلاغ شد.

کنعانی ادامه داد: در این برنامه تکالیفی را بر عهده هر دستگاه گذاشته اند به عنوان مثال وزارت صمت باید بحث توسعه سیستم تصویه فاضلاب شهرک های صنعتی را انجام داده، یا وزارت نیرو بحث توسعه و جمع آوری سیستم فاضلاب سکونت گاه های شهری و روستایی را فراهم کند و جهاد کشاورزی نیز در بحث تقسیم سموم و کود بیشتر توجه کند.

وی گفت: در مرداد ماه سال 99 نیز بندی به این برنامه مبنی بر مطالعه تبادل آب خلیج و دریای خزر اضافه شد و این موضوع به این دلیل است که خلیج گرگان یک تالاب ساحلی محسوب شده و متاثر از دریای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار 900 میلیارد تومانی علاج بخشی خلیج گرگان

تصویب اعتبار 900 میلیارد تومانی علاج بخشی خلیج گرگان