مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-18اقتصادي

افزایش 8 برابری مبارزه با سن در همدان


مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افزایش هشت برابری مبارزه با سن غلات در سطح مزارع استان خبرداد و گفت: در سال جاری تا 28 فروردین بیش از 71 هزار و 967 هکتار از مزارع غلات عملیات مبارزه با سن مادر صورت گرفته این درحالیست که در مدت مشابه سال گذشته .

- ایسنا/همدان مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افزایش هشت برابری مبارزه با سن غلات در سطح مزارع استان خبرداد و گفت: در سال جاری تا 28 فروردین بیش از 71 هزار و 967 هکتار از مزارع غلات عملیات مبارزه با سن مادر صورت گرفته این درحالیست که در مدت مشابه سال گذشته تنها 8554 هکتار از عملیات مبارزه با سن مادر صورت گرفت.

شهرام پیشه ور یکشنبه 29 فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان همدان 120 هزار هکتار جو دیم و آبی، 68 هزار هکتار گندم آبی و 320 هزار هکتار گندم دیم کشت شده که سطح قابل توجهی بوده و تاکنون در بیش از 71 هزار هکتار از مزارع عملیات مبارزه با سن مادر صورت گرفته که همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اسفند سال گذشته بازندگی موثری در استان رخ نداد و برخی از مزارع با تنش مواجه خواهند شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته زمستان سختی در استان نداشتیم و سن های بیشتری زنده ماندند ، ممکن است تراکم سن در مزارع افزایش یابد و از طرفی گرمای هوا منجر به افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 برابری مبارزه با سن در همدان

افزایش 8 برابری مبارزه با سن در همدان