مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-18سياسي

ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران


استاندار گیلان با انقلابی، اسلامی و مردمی خواندن ارتشیان گفت: ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین، آیین گرامی داشت روز ارتش و رژه ناوگان خودرویی نیروهای مسلح مستقر در گیلان در مرکز آموزش تخصص های دریایی حضرت باقرالعلوم علیه السلام رشت با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی گیلان برگزار شد.

ارسلان زارع در مراسم روز ارتش با گرامی داشتن این روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش یادآور ایمان راسخ و حرکت در چهارچوب قانون و در راستای منافع ملی و دفاع از استقلال از تمامیت ارضی ایران است.

وی با اشاره به حفظ و حراست سرزمین ایران از سوی ارتش بیان کرد: ارتش حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی را با شایستگی بر دوش دارد و ارتشیان نماد میهن دوستی و شجاعت هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به انقلابی و مردمی بودن ارتش افزود: ارتش از نخستین روزهای انقلاب همواره و پیوسته درصحنه های مهم پیوند خود را با ملت و فداکاری درراه اسلام و ایران نشان داده است.

  زارع، ارتش مستحکم را الگوی موفق اقتدار معرفی کرد و گفت: ارتش در همه جا برای اقتدار ایران عزتمند و خدمت بی چشم داشت به مردم در دشوارترین عرصه ها سرمشق و الگو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران

ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران