مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-18سياسي

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر داد.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در جریان دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: شورایاران همراهان بینا و هوشمند شورای شهر در رصد تحولات و نیازهای محلات و روشنگر نقاط ضعف عملکرد مدیریت شهری در اداره محلات شهر هستند، هر جا از توان و ظرفیت شورایاران استفاده شده است ما شاهد بالندگی و رشد هستیم و هر جا که به بهانه های مختلف به شورایاران عزیز کم توجهی شده است ما شاهد خمودگی روزمرگی و گزارش عملکردهای شعاری بدون عمل هستیم.

وی ادامه داد: چند روز پیش در رسانه اجتماعی اینستاگرام شاهد انتشار تصاویری از سانحه تصادف یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از معابر منطقه 14 شهرداری تهران بودم که توسط یکی از شورایاران منتشر شده بود.

این شورایار با ذکر مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه شده و گذشت یک سال از درخواست کتبی شهروندان محله عارف در این رابطه از شهرداری منطقه که منجر به اقدام جدی نشده، نوشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی