مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-18اقتصادي

کام تلخ مردم شیرینو از کمبود امکانات/ سرگردانی در جاده ها برای درمان ساده!


روستای شیرینو به عنوان بزرگ ترین روستای جنوب کشور و در سایه صنعت متاسفانه مردم آن برای درمان ساده باید به شهرهای همجوار بروند چرا که این روستا حتی یک درمانگاه ندارد.

- خبرگزاری فارس - شهرستان کنگان، صلاح خنافره: روستای شیرینو از توابع شهرستان کنگان یکی از بزرگترین روستا های جنوب استان بوشهر با جمعیتی بالغ بر10 هزار نفر در همسایگی صنعت قرار دارد.

با توجه به قرار گرفتن این روستا در کنار صنعت و انرژی، بیشتر کارکنان و پرسنل شاغل در شرکت ها ساکن این روستا می باشند و باعث شده است که آمار جمعیت این روستا افزایش یابد.

کام تلخ مردم شیرینو از کمبود امکانات این روستا در بین روستای برکه چوپان و پرک قرار دارد و مردم این روستاها با مشکلات زیادی مواجه هستند.

نبود بانک،کم آبی، بیکاری، نیمه کاره بودن ساختمان درمانگاه شیرینو، نبود ایستگاه آتش نشانی از جمله مشکلاتی است که مردم شیرینو با آن ها مواجه هستند.

استقرار مراکز درمانی و امدادرسانی از جمله آتش نشانی در این گونه روستاها که علاوه بر جمعیت آن در مکانی حساس قرار گرفته اند، ضروری است.

متأسفانه از سال 98 عملیات کلنگ زنی درمانگاه شیرین آغاز شد ولی تا به حال این درمانگاه کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات تکمیل آن متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام تلخ مردم شیرینو از کمبود امکانات/ سرگردانی در جاده ها برای درمان ساده!

کام تلخ مردم شیرینو از کمبود امکانات/ سرگردانی در جاده ها برای درمان ساده!