مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-18سياسي

ارتش لباس عزت و شرف را بر تن دارد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت های فرماندهی معظم کل قوا و با تکیه بر آخرین تجهیزات و ادوات بروز دفاعی و نظامی محبوب مردم است و لباس عزت و شرف را بر تن دارد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت 29 فروردین ماه و روز ارتش، در دیدار فرماندهان یگان های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهر تبریز با اشاره به شعارهای دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: شناخت امام راحل از مردم و بصیرت مردم در زمان انقلاب باعث شد ارتش خود را فدایی ملت بداند و مردم نیز در پاسخ آنها شعار ملت فدای ارتش را در خیابان ها طنین انداز کنند.

وی با یادآوری تلاش عده ای از دشمنان و افراد ناآگاه در اوایل انقلاب در راستای حذف ارتش، گفت: برای حقانیت ارتش همین بس که نخستین شهید ترور امیر سپهبد قرنی از ارتش جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در 29فروردین به مردم فرمودند که از ارتش پشتیبانی کنید و به ارتشیان هم دستور دادند که با ساز و برگ و تجهیزات کامل به خیابان ها بیایند تا قدرت خود را به نمایش بگذارید.

وی با یادآوری رشادت ها و فداکاری های ارتش در همه دوران ها، گفت: ارتش در طول دفاع مقدس به خوبی نشان داد که شایسته این حمایت های بنیانگذار کبیر انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش لباس عزت و شرف را بر تن دارد

ارتش لباس عزت و شرف را بر تن دارد