مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-18اقتصادي

آرام سازی هسته مرکزی قم با پیاده راه انقلاب


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: سال 99، سالی سخت به لحاظ شدت تحریم ها و افزایش قیمت ها بود ولی بسیاری از طرح های عمرانی شهر قم علیرغم مشکلات به سرانجام و در دسترس مردم قرار گرفت.

- ایسنا/قم معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: سال 99، سالی سخت به لحاظ شدت تحریم ها و افزایش قیمت ها بود ولی بسیاری از طرح های عمرانی شهر قم علیرغم مشکلات به سرانجام و در دسترس مردم قرار گرفت.

سال 99 علیرغم همه مشکلات اقتصادی و افزایش های قیمتی، در حوزه پروژه های عمرانی برای شهر قم بسیار با اهمیت و تأثیرگذار بود، تا جایی که در سال گذشته 889 پروژه در بخش های مختلف به بهره برداری رسیده و در اختیار همشهریان قمی قرار گرفت.

پروژه های عمرانی در کنار زنده نگه داشتن کارگاه توسعه ای شهر سبب ایجاد نشاط های اجتماعی نیز می شود که در این زمینه عباس حلوایی زاده در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص روند اجرای پروژه های عمرانی در سال 99 و 1400 اظهار داشت: سال 99، سالی سخت به لحاظ شدت تحریم ها و افزایش قیمت ها بود و همین امر، مشکلاتی را در روند اجرای پروژه های عمرانی به وجود آورد و بسیاری از قراردادها با پیمانکاران دست خوش تغییرات زیادی شد.

وی ابراز کرد: اعلام شاخص های تعدیل قراردادها، بعد از 6 ماه با گذشت زمان حاصل می شد و باید ماه دیگر شاخص برنامه وبودجه این قرارداد ارائه شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرام سازی هسته مرکزی قم با پیاده راه انقلاب

آرام سازی هسته مرکزی قم با پیاده راه انقلاب