مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-18سياسي

کرونا جان 5 نفر دیگر را گرفت


با مرگ پنج بیمار کرونایی دیگر در استان سمنان، شمار قربانیان این همه گیری عالمگیر در این استان به 966 نفر رسید.

- ایسنا/سمنان با مرگ پنج بیمار کرونایی دیگر در استان سمنان، شمار قربانیان این همه گیری عالمگیر در این استان به 966 نفر رسید.

حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموع بیش از 32 هزار نفر در استان سمنان به کروناویروس مبتلا شدند.

وی اشمار بستری های فعلی در بخش های کرونایی این استان را 384 بیمار مبتلا به کووید19 اعلام و تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته 382 بیمار جدید بر شمار مبتلایان استان افزوده شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: با شناسایی این مبتلایان جدید مجموع موارد مثبت قطعی شناسایی شده در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود به 32 هزار و 78 بیمار رسید.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس از ترخیص 50 مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته در بیمارستان های استان خبر داد و اضافه کرد: این مبتلایان پس از بازیابی سلامتی کامل خود با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

خجسته پور با تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت گفت: از ابتدای بروز این بیماری تا کنون در مجموع هشت هزار و 639 بیمار از بخش های اختصاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان 5 نفر دیگر را گرفت

کرونا جان 5 نفر دیگر را گرفت