مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-18بين الملل

لایحه قانون گذاران آمریکایی برای توقف احتمال دستیابی عربستان به تسلیحات اتمی


گروهی از قانونگذاران آمریکایی لایحه ای را ارائه کردند که بر اساس آن، جلوی احتمال دسترسی عربستان به تسلیحات اتمی گرفته می شود.

- گروهی از قانونگذاران آمریکایی لایحه ای را ارائه کردند که بر اساس آن، جلوی احتمال دسترسی عربستان به تسلیحات اتمی گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری میدل ایست آی، این اقدام از سوی قانونگذاران آمریکایی پس از آن صورت گرفته که گزارشی در سال گذشته میلادی منتشر شد مبنی بر اینکه چین به صورت محرمانه به ریاض برای گسترش برنامه اتمی اش کمک کرده است.

این لایحه با عنوان قانون منع گسترش تسلیحات کشتار جمعی عربستان با هدف اقداماتی در راستای توقف دسترسی این کشور به فناوری های حساس که می تواند عربستان را به سمت دستیابی به یک سلاح اتمی رهنمون کند، از سوی این قانونگذاران ارائه شده است.

این لایحه توسط اد مارکی و جف مرکلی سناتورهای آمریکایی مطرح و از سوی تد لیو و واکین کاسترو ، از اعضای کنگره به مجلس نمایندگان ارائه شده است.

مرکلی در بیانیه ای اعلام کرد: تسلیحات اتمی در دست تروریست ها و رژیم های خشن یکی از بزرگترین تهدیدها برای امنیت مردم آمریکا و شرکای ما در سراسر جهان به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه قانون گذاران آمریکایی برای توقف احتمال دستیابی عربستان به تسلیحات اتمی

لایحه قانون گذاران آمریکایی برای توقف احتمال دستیابی عربستان به تسلیحات اتمی