مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-18اجتماعي

کمبود 6400 معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی


مدیر پردیس های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی از کمبود 6400 معلم در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم این کمبودها برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسداله خدیوی صبح امروز یک شنبه در آیین افتتاح اولین دانشگاه فرهنگیان منطقه ارسباران در شهرستان اهر بابیان اهر مهد تمدن، علم، فرهنگ و قلب منطقه ارسباران است، افزود: تأسیس دانشگاه فرهنگیان اهر نتیجه پیگیری و تلاش های نماینده اهر و هریس، فرماندار و مدیران آموزش و پرورش است که امروز منجر به نتیجه مثبت می شود.

مدیر پردیس های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه فرهنگیان بزرگترین دانشگاه کشور است که در حال حاضر 100 هزار دانشجو دارد و مهرماه سال جاری تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به 132 هزار نفر افزایش می یابد.

وی ادامه داد: در سال 97 که بنده دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی را تحویل گرفتم 700 دانشجو داشتیم و امروز تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان به 7400 نفر رسیده است.

آموزش و پرورش در سال آینده با کمبود 194 هزار نیروی معلم مواجه می شود خدیوی بابیان این که آموزش و پرورش در سال آینده با کمبود 194 هزار نیروی معلم مواجه می شود، تصریح کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علی رغم کمبود نیروی معلم؛ به سختی معلمان کلاس های درس را تأمین کرده است، به طوری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 6400 معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

کمبود 6400 معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی