مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-18بين الملل

آمریکا قصد افزایش برنامه های آموزشی نظامی در اوکراین را ندارد


یکی از سخنگویان ارتش آمریکا اعلام کرد، ستاد فرماندهی اروپایی آمریکا قصد ندارد برنامه های آموزشی بیشتری برای نیروهای مسلح اوکراین فراهم کند و به تمرین های منظم خود ادامه خواهد داد.

- یکی از سخنگویان ارتش آمریکا اعلام کرد، ستاد فرماندهی اروپایی آمریکا قصد ندارد برنامه های آموزشی بیشتری برای نیروهای مسلح اوکراین فراهم کند و به تمرین های منظم خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مونیکا کامو ، سخنگوی ارتش آمریکا گفت: ستاد فرماندهی اروپایی آمریکا از هیچگونه از درخواست های اوکراین برای ارائه برنامه های آموزشی بیشتر به نیروهای مسلح اوکراینی اطلاعی ندارد.

ما در حال حاضر به طور منظم تمرین های کنونی با نیروهای اوکراینی را اجرا می کنیم.

وی افزود: به منظور تقویت قابلیت همکاری، ستاد فرماندهی اروپایی آمریکا با متحدان و شرکایش به طور منظم در طول سال تمرین می کند.

کامو تصریح کرد: به عنوان مثال می توان به مانور مشترک چند کشوری سالانه قریب الوقوع که در مقیاس بزرگ و به رهبری ارتش آمریکا در اروپا و آفریقا برگزار می شود موسوم به مدافع اروپا 21 اشاره کرد.

دنیس اشمیگال ، نخست وزیر اوکراین در نشست روز جمعه با کریستینا کوین ، کاردار آمریکا از واشنگتن خواست تا برنامه آموزشی برای نیروهای مسلح اوکراینی را تمدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا قصد افزایش برنامه های آموزشی نظامی در اوکراین را ندارد

آمریکا قصد افزایش برنامه های آموزشی نظامی در اوکراین را ندارد