مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-18بين الملل

کره شمالی، ژاپن را به باد انتقاد گرفت


پس از آنکه نخست وزیر ژاپن تمایل خود را برای دیدار با رهبر کره شمالی به منظور حل مسائل دو جانبه ابراز کرد، روزنامه رسمی کره شمالی امروز (یکشنبه) ژاپن را به خاطر تاریخ تعرض هایش به شبه جزیره کره به باد انتقاد گرفت.

- پس از آنکه نخست وزیر ژاپن تمایل خود را برای دیدار با رهبر کره شمالی به منظور حل مسائل دو جانبه ابراز کرد، روزنامه رسمی کره شمالی امروز (یکشنبه) ژاپن را به خاطر تاریخ تعرض هایش به شبه جزیره کره به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون که یکی از ارگان های حزب حاکم کارگران کره شمالی محسوب می شود، امروز در مقاله ای به انتقاد از ژاپن به خاطر اشغال شبه جزیره کره در جریان نیمه نخست قرن بیستم و مشارکت در یک سیاست وحشیانه برای نابودی مردم پرداخت.

روزنامه رودونگ سینمون ضمن تاکید بر که چطور ژاپن ثروت فرهنگی و منابع طبیعی با ارزش های نجومی را به یغما برده است، از توکیو به خاطر نمایش دادن و تحریف چنین تاریخ مشکل داری انتقاد کرد.

شبه جزیره کره از سال 1910 تا 1945 میلادی تحت حکومت استعماری ژاپن قرار داشت.

این مقاله پس از آن منتشر شد که یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن به دنبال نشست روز جمعه با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که آماده است تا با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به منظور حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی، ژاپن را به باد انتقاد گرفت

کره شمالی، ژاپن را به باد انتقاد گرفت