مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-18بين الملل

توافق چین و آمریکا برای همکاری در زمینه بحران اقلیمی


نماینده ویژه ریاست جمهوری آمریکا برای تغییر اقلیمی و نماینده چین در بیانیه مشترکی پس از مذاکرات شانگهای اعلام کردند، پکن و واشنگتن برای همکاری در زمینه تغییرات آب و هوایی موافقت کرده اند.

- نماینده ویژه ریاست جمهوری آمریکا برای تغییر اقلیمی و نماینده چین در بیانیه مشترکی پس از مذاکرات شانگهای اعلام کردند، پکن و واشنگتن برای همکاری در زمینه تغییرات آب و هوایی موافقت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جان کری و شیه ژنهوآ، نمایندگان آمریکا و چین اعلام کردند، ایالات متحده و چین به همکاری با یکدیگر و دیگر کشورها به منظور مقابله با این بحران اقلیمی که باید با جدیت و فوریتی که نیازمند آن است، مورد رسیدگی قرار بگیرد، متعهد هستند.

بر اساس این بیانیه که وزارت خارجه آمریکا منتشر کرد، این شامل تقویت اقدامات متقابل و همکاری در فرایندهای چند جانبه شامل چارچوب کنوانسیون تغییر اقلیمی سازمان ملل متحد و توافق پاریس می شود.

جان کری، نماینده ویژه ریاست جمهوری آمریکا در امور تغییر اقلیمی در روزهای 15 و 16 آوریل با شیه ژنهوآ، نماینده ویژه چین در امور تغییر اقلیمی در شانگهای دیدار و رایزنی کرد.

براساس بیانیه مشترک آنها، آمریکا و چین چشم انتظار نشست آب و هوایی به میزبانی آمریکا هستند که 22 و 23 آوریل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق چین و آمریکا برای همکاری در زمینه بحران اقلیمی

توافق چین و آمریکا برای همکاری در زمینه بحران اقلیمی