مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-18پزشكي

رکورد مرگ و میر کرونایی در کرمانشاه باز هم شکسته شد/ فوت 14 نفر در یک روز


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، از افزایش چشمگیر مرگ و میر کرونایی دراستان خبر داد و گفت: متأسفانه طی شبانه روز گذشته 14 نفر با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

- سارا شاه آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از افزایش چشمگیر مرگ و میر کرونا یی در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه، 14 نفر طی شبانه روز گذشته با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این آمار مرگ و میر در موج چهارم یک رکورد محسوب می شود؛ وقتی پروتکل ها رعایت نمی شود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به زیر 60 درصد برسد مطمئنا به هیچ عنوان چرخه انتقال ویروس قابل کنترل نیست.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: معمولا موارد مرگ و میر به علت بیماری های تنفسی واگیردار مانند کووید 19 دو تا سه هفته بعد از تماس های پرخطر خود را نشان می دهد، با انجام مسافرت ها و دید و بازدیدهای عید نوروز، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی آمار مرگ و میر بالا رفته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه خود به چرخه انتقال ویروس کمک کرده ایم و افراد زیادی درگیر شده اند، مطمئنا در هفته پیش رو آمار مرگ از این تعداد هم بالاتر خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مرگ و میر کرونایی در کرمانشاه باز هم شکسته شد/ فوت 14 نفر در یک روز

رکورد مرگ و میر کرونایی در کرمانشاه باز هم شکسته شد/ فوت 14 نفر در یک روز