مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-18اجتماعي

تعیین تکلیف متمم برنامه های راهنمای درسی تا پایان خردادماه 1400


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ضمن بررسی راهبردهای آموزش و توسعه منابع انسانی سازمان پژوهش، بر ضرورت تعیین تکلیف متمم برنامه های راهنمای درسی تا پایان خردادماه 1400 تأکید کرد.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ضمن بررسی راهبردهای آموزش و توسعه منابع انسانی سازمان پژوهش، بر ضرورت تعیین تکلیف متمم برنامه های راهنمای درسی تا پایان خردادماه 1400 تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ملکی در نشست شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در خصوص برنامه های این سازمان در سال 1400، اظهار کرد: با توجه به این که برنامه های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، برای سال 1400 آماده شده است؛ باید تکلیف متمم برنامه راهنمای درسی تا پایان خرداد(سه ماهه اول)، مشخص شود.

این برنامه ها، چراغ راه آینده سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خواهد بود و برای عملیاتی کردن آن باید آماده شویم.

ملکی افزود: در نشست شورای تحولی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت تنظیم گر بودن سازمان پژوهش و استفاده از توانایی های خارج از سازمان برای تولیدات، تأکید داشتند؛ که این دیدگاه خیلی مؤثر است ولی باید الگوی مدنظر ارائه شود تا از توانمندی همگان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف متمم برنامه های راهنمای درسی تا پایان خردادماه 1400

تعیین تکلیف متمم برنامه های راهنمای درسی تا پایان خردادماه 1400