مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-18بين الملل

دولت بایدن در مورد ایران به رژیم صهیونیستی چه پیامی داد؟


مقامات آمریکا به اسراییل گفته اند نشت اخبار از سوی مقامات اسراییل درباره حمله خرابکارانه علیه برنامه هسته ای تهران، تلاش های ایالات متحده در مسیر مذاکره با ایران را تضعیف و دیپلمات های آمریکایی را خجالت زده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: شاید بتوان این را مهم ترین خبر از دولت جدید آمریکا در حوزه ایران دانست؛ رسانه های اسراییلی خبر دادند دولت جو بایدن در پیامی تند از اسراییل خواسته است از حرف زدن درباره ایران و ماجرای حمله به تأسیسات هسته ای نطنز دست بردارند.

وب سایت I24News از کانال 12 اسراییل نقل کرد دولت بایدن در پیامی از اسراییلی ها خواسته است پرحرفی شرم آور در این باره را تمام کنند.

این وب سایت می نویسد این منبع کلمه ای عبری را در توصیف پیام واشنگتن به کار برده است که می تواند به معنای تهاجمی و تند نیز باشد.

این گزارش می افزاید این پیام از طریق چند کانال منتشر شده است.

در ادامه این گزارش آمده مقامات آمریکا به اسراییل گفته اند نشت اخبار از سوی مقامات اسراییل درباره حمله خرابکارانه علیه برنامه هسته ای تهران، تلاش های ایالات متحده در مسیر مذاکره با ایران را تضعیف و دیپلمات های آمریکایی را خجالت زده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن در مورد ایران به رژیم صهیونیستی چه پیامی داد؟

دولت بایدن در مورد ایران به رژیم صهیونیستی چه پیامی داد؟