مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-18اجتماعي

امروز و فردا در بیش از 10 استان کشور باران می بارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت چند روز آینده کشور گفت: امروز در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، - یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت چند روز آینده کشور گفت: امروز در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد و کرمان در ساعت های بعد از ظهر بارش پراکنده، گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا دوشنبه در استان های کرمان، شمال هرمزگان و سیستان و بلوچستان و همچنین در ارتفاعات البزرشرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می دهد، ادامه داد: روز سه شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه چهارشنبه برای شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، گیلان و مازندران و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش خفیف باران پیش بینی می شود، افزود: طی 3 روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد.

رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است و حداکثر دما در پایتخت به 27 درجه سانتی گراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز و فردا در بیش از 10 استان کشور باران می بارد

امروز و فردا در بیش از 10 استان کشور باران می بارد