مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-18پزشكي

تاثیر مصرف آنتی اکسیدان بر درمان پارکینسون


یک فوق تخصص مغز و اعصاب و نورولوژی گفت: پارکینسون یکی از بیماری های سیستم عصبی است که باعث اختلال حرکتی می شود.

- جی پلاس ، پارکینسون بیماری است که درصد کمی از افراد 50 سال به بالا را درگیر می کند و در صورت تشخیص به موقع و رعایت تمرینات، نرمش، ورزش و مداومت بر تحرک، می تواند تا حدی بهبود پیدا کند و از پیشروی و شدت بیماری در فرد کاسته شود.

این بیماری علاوه بر تاثیر روی حافظه، عملکرد طبیعی افراد را نیز دچار مشکل می کند و لرزش دست، گرفتگی عضلات و کند شدن فعالیت های روزمره از شایع ترین علائم آن است.

با توجه به درگذشت هنرمند باسابقه، محسن قاضی مرادی و ابتلای او به پارکینسون در نظر داریم در این گزارش به معرفی کامل بیماری پارکینسون از علل ابتلا و میزان شیوع تا روش های تشخیص و درمان، بپردازیم .

این بیماری به این دلیل که توان حرکتی فرد را از او می گیرد و گاه حتی روی توانایی صحبت کردن و بلع غذا و یادآوری اطرافیان تاثیر می گذارد، حائز اهمیت است و باید به تشخیص و روش های درمانی آن توجه شود.

محمدعلی اکبریان، فوق تخصص مغز و اعصاب و نورولوژی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بیماری پارکینسون مثل بیماری آلزایمر، که تقریبا مردم با آن آشنایی کافی را دارند، یکی از بیماری های سیستم عصبی است که در آن اختلال حرکتی وجود دارد، وقتی این اختلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مصرف آنتی اکسیدان بر درمان پارکینسون

تاثیر مصرف آنتی اکسیدان بر درمان پارکینسون