مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-18پزشكي

ارائه گزارش هفتگی دانشگاه ها به وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از هماهنگی با معاونت بهداشت وزارت متبوع در خصوص توزیع واکسن در دانشگاه های .

- معاون اموزشی وزارت بهداشت طی نامه ای، معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی را موظف به ارائه گزارش هفتگی در خصوص واکسیناسیون دانشجویان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از هماهنگی با معاونت بهداشت وزارت متبوع در خصوص توزیع واکسن در دانشگاه های علوم پزشکی و اختصاص ظرفیت واکسن دستیاران، کارورزان و کاراموزان با اولویت گروه های در معرض خطر خبر داد و آن ها را مکلف به ارائه گزارش هفتگی کرد.

در این نامه آمده است؛ معاون آموزشی دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، سلام و ادب.

پیرو نامه شماره 138/ 500 / د مورخ 18 فروردین ماه 1400 در خصوص واکسیناسیون دانشجویان علیه بیماری کووید 19 به استحضار می رساند هماهنگی لازم با معاونت بهداشت وزارت متبوع در خصوص توزیع واکسن در دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش هفتگی دانشگاه ها به وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان

ارائه گزارش هفتگی دانشگاه ها به وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان