مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-18اجتماعي

کیفیت هوای اصفهان قابل قبول است


مدیر امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان با میانگین 97 برای هشتمین روز متوالی همچنان وضعیت قابل قبول را نشان می دهد.

- بابک صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به هفت صبح امروز یکشنبه - بیست و نهم فروردین - با میانگین 97 همچنان برای هشتمین روز پیاپی در وضعیت قابل قبول (سالم) ثبت شد.

وی با بیان اینکه کیفیت هوای اصفهان نخستین ساعات امروز با میانگین 67 در وضعیت سالم قرار دارد، به شاخص های کیفی هوا در 13 ایستگاه پایش این شهر اشاره کرد و افزود: هم اکنون میدان احمدآباد، خیابان های پروین و رودکی با شاخص 67، خیابان استانداری با شاخص 89، میدان انقلاب با شاخص 55، خیابان باهنر با شاخص 56، خیابان رهنان با شاخص 60، میدان فیض با شاخص 61، خیابان فرشادی و کردآباد با شاخص 59، خیابان کاوه با شاخص 74، خیابان میرزا طاهر با شاخص 89 و خیابان ورزشگاه میثاق با شاخص 65 در وضعیت قابل قبول است.

مدیر امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان با اشاره به وضعیت هوای شهرهای مجاور این کلانشهر نیز افزود: شاخص های کیفی دو شهر مبارکه و شاهین شهر به ترتیب با میانگین 57 و 51 در وضعیت قابل قبول و هوای شهر سجزی با میانگین 107 همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای اصفهان قابل قبول است

کیفیت هوای اصفهان قابل قبول است