مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-18پزشكي

90 درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی در البرز به کرونا اختصاص یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه تمام ظرفیت کادر درمان باید برای کنتل موج چهارم به کار گیری شود، گفت: 90 درصد تخت های بیمارستانی هریک از مراکز درمانی البرز باید به بیماران کرونایی تخصیص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در نشست کنترل و مدیریت بیماری کرونا در جمع معاونین و اعضای ستاد و همچنین روسای بیمارستان های استان البرز گفت: در شرایط بحرانی تخت های بیمارستانی ضروری است مدیریت تخت به دقت انجام شود.

  وی از مسؤولین بیمارستان ها خواست به سرعت کمیته ترخیص بیماران در جهت تسریع بیماران با شرایط مساعد تشکیل شود تا بیماران با وضعیت ثابت و خوب ادامه ی مراقبت و پیگیری های درمانی را از منزل دریافت کنند.

  فتحی افزود: هیچ اعمال غیراورژانسی و درمانی را در تمامی بیمارستان های استان انجام نشود و 90 درصد ظرفیت تخت های هر بیمارستان به بیماران کرونایی و 10 درصد به بیماران اورژانسی غیر کرونایی تخصیص یابد.

این مقام مسؤول ادامه داد: روند راه اندازی کلینیک موقت درمان سرپایی بیماران کرونایی را در بیمارستان های استان  مورد بررسی قرار داد و از روسا خواست با قید فوریت این کلینیک ها راه اندازی شود تا مردم در روند درمانی با کمترین مشکل مواجهه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی در البرز به کرونا اختصاص یابد

90 درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی در البرز به کرونا اختصاص یابد